piątek, 18 kwietnia 2008

Jezu Chryste na patyku !

No normalnie szlag mnie trafi !
Zamówiłem ci ja Mass Effect na Allegro we wtorek. Byłem wniebowzięty, że sobie wreszcie tą grę zaliczę i będę mógł czekać spokojnie na GTA IV. Jak zwykle jednak, cały świat zmówił się przeciwko mnie i w poniedziałek Poczta Polska strajkuje.
Dzisiaj cały dzień modliłem się i waliłem głową w ścianę o przyjście gry. Gra jednak nie przyszła i dobrze, że mam Runaway 2 z CDA, bo bym chyba sie zacharatał z nudów.

Ale w sumie dlaczego tak jest, że za Kaczora to każdy trząsł dupe przed strajkiem, a za Donka to byle kto po kase wyciąga łapy ? Przecież konstytucja i prawo do strajku było za obu rządów a wątpię, że wszyscy uwierzyli w szybkie spełnienie cudów PO.

Dlatego proszę Pana Panie Premierze, żeby Pan do swojej puli cudów dorzucił jeszcze jeden - żeby mi przyszła gra. Odwdzięczę się rzuceniek klątwy na Kaczyńskiego oraz nagrzaniu sobie parówek.

Dziękuje.

Brak komentarzy: